Sidra desfasoara o activitate continua de peste 25 ani, pentru a asigura servicii complete in scopul organizarii activitatilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si al situatiilor de urgenta ale beneficiarilor sai, oferind atat toate elementele informative de sprijin, cat si acordarea de asistenta tehnica de specialitate pentru organizarea in conformitate cu prevederile legale a activitatilor din domeniul securitatii si sanatatii in munca si al situatiilor de urgenta.
Ne bazam pe o echipa de specialisti avand o formare profesionala completa, competente certificate precum si expertiza profesionala pentru fiecare din domenile de activitate, acest aspect fiind unul dintre pilonii cei mai importanti ai companiei.
Intreaga noastra activitate se bazeaza pe profesionalism, confidentialitate, promptitudine si respect.
De asemenea, punand accent pe calitatea serviciilor pe care le oferim, la inceputul anului 2016 am proiectat, implementat si certificat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile standardului SR EN ISO 9001:2015 Sisteme de management al calitatii. Cerinte.
Misiune. Viziune. Valori.
Misiune: Sa ne mentinem clientii intotdeauna multumiti, prin acordarea de servicii de cea mai inalta calitate, in concordanta deplina cu cerintele si asteptarile acestora si in totala conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Viziune: Sa fim cei mai buni, prin dezvoltarea si imbunatatirea continua a indelungatei noastre expertize profesionale.
Valori: Valorile noastre sunt o asociere de profesionalism, dedicatie, colaborare, integritate si excelenta in acordarea de servicii de calitate.